Νέο RENAULT KADJAR: ελκυστικό στυλ και άνεση σε νέο επίπεδο (photos & vid)

Το 2015, το Renault Kadjar καθιέρωσε μια ισχυρή θέση στην Compact SUV αγορά. Οι ρέουσες γραμμές, η ποιότητα και η άνεση προσέλκυσε ένα ευρύ φάσμα πελατών. Ταυτόχρονα, το Kadjar επωφελήθηκε από την τεχνογνωσία του συνεργάτη της Nissan σε συστήματα τετρακίνησης και εκτός δρόμου δραστηρότητες.

Το νέο Kadjar σημειώνει πρόοδο σε όλους τους τομείς. Σεβόμενος τους παραδοσιακούς κώδικες σχεδιασμού SUV, έχει μια πιο ελκυστική, κομψή εμφάνιση, με δυναμικές σύγχρονες γραμμές.

Το νέο Kadjar δίνει έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και τον εργονομικό σχεδιασμό. Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί για μια ακόμη πιο ευχάριστη καθημερινή εμπειρία οδήγησης.

Τέλος, το νέο Kadjar έχει πιο προηγμένους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες αποδοτικής κατανάλωσης καυσίμου για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

"Το νέο Kadjar είναι πιο ελκυστικό, πιο πολυτελής, με πιο δυναμική εμφάνιση. Με ένα εμφανώς ευρύτερο και πιο εκλεπτυσμένο μπροστινό μέρος, ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι σε αρμονία με αυτόν άλλων SUV της Renault. Η ενισχυμένη υπογραφή φώτων LED υπογραμμίζει την εμφάνιση υψηλής τεχνολογίας του νέου Kadjar. "
Στέφαν Γκουάρνα, Διευθυντής Σχεδίου Οχήματος

Οι έρευνες πελατών δείχνουν ότι το στυλ είναι ο κύριος λόγος για την αγορά του Renault Kadjar. Οι γραμμές του νέου Kadjar είναι πιο κομψές, υγρές και εκλεπτυσμένες.


Στο μπροστινό μέρος, το νέο Kadjar φέρει την υπογραφή φωτός C-Shape από τη σειρά Renault. Το ενδυναμώνει ενσωματώνοντας τους δείκτες LED σε φώτα ημέρας. Οι φανοί ομίχλης κερδίζουν επίσης τις λυχνίες LED με τεχνολογία LED Pure Vision. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση ενέργειας είναι έξι φορές χαμηλότερη από ότι με τους λαμπτήρες αλογόνου. Οι φανοί ομίχλης είναι πλέον ορθογώνιοι, με έμφαση στο στυλ "go-anywhere" του Kadjar.

Στο πίσω μέρος, οι ενδεικτικές λυχνίες κερδίζουν επίσης τις λυχνίες LED, όπως και τα φώτα οπισθοπορείας και οι φανοί ομίχλης, οι οποίοι είναι πλέον πιο διακριτικοί και ενσωματωμένοι στον προφυλακτήρα για πιο κομψό φινίρισμα.

Μια ισχυρότερη οπτική ταυτότητα
Οι σχεδιαστές ανασχημάτισαν τα εμπρός και πίσω άκρα του νέου Kadjar για να το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μια ευρύτερη μάσκα με νέα ένθετα χρωμίου. Οι προφυλακτήρες είναι πιο κομψός με μια μεγαλύτερη επιφάνεια βαφής.

Πλουσιότερο εξωτερικό στυλ
Ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας διαθέτει πινελιές χρωμίου που δίνουν στο αυτοκίνητο μια ισχυρότερη εμφάνιση στο δρόμο.

Ακόμη περισσότερες επιλογές
Το νέο Kadjar διατίθεται με δύο νέους τύπους τροχών 17 και 19 ιντσών, μαζί με τρία νέα χρώματα: "Oural Green", "Iron Blue" και "Highland Grey".

Κινητήρες
Βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου και τις επιδόσεις.

Το νέο Kadjar υιοθετεί νέους κινητήρες της Renault. Για να τηρηθούν τα ισχύοντα πρότυπα, τόσο οι βενζινοκινητήρες όσο και οι κινητήρες ντίζελ διαθέτουν τις τελευταίες τεχνολογίες ελέγχου εκπομπών. Ταυτόχρονα, κερδίζουν βελτιωμένη οδηγική ικανότητα και απόδοση, μαζί με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Βενζίνη: Ένας υπερσύγχρονος κινητήρας 1.3 TCe GPF
Το νέο Kadjar υιοθετεί τον κινητήρα 1.3 TCe που τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο Scénic και στη συνέχεια αναπτύχθηκε στους Captur και Mégane. Αναπτύχθηκε από τη Συμμαχία σε συνεργασία με τη Daimler, ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί τα υψηλότερα πρότυπα όσον αφορά τις επιδόσεις και την οδηγικότητα. Η απόδοση είναι ομαλή και απαλλαγμένη από κραδασμούς με την αρχιτεκτονική των 4 κυλίνδρων. Ο κινητήρας λειτουργεί επίσης σε χαμηλές στροφές, με τη γενναιόδωρη ροπή του. Στο Kadjar, αυτός ο κινητήρας είναι εφοδιασμένος με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης (GPF). Το φίλτρο καταστρέφει τα σωματίδια στα καυσαέρια, παγιδεύοντάς τα σε μια μικροπορώδη δομή κηρήθρας που αναγεννάει αυτόματα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ο κινητήρας TCe GPF είναι διαθέσιμος σε τέσσερις εκδόσεις: χειροκίνητο κιβώτιο TCe 140 GPF, TCe 140 EDC GPF, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων TCe 160 GPF και TCe 160 GPF EDC.

Ντίζελ: περισσότερη ισχύς, περισσότερη οδηγική ικανότητα, λιγότερες εκπομπές ρύπων
Το νέο Kadjar διαθέτει εκσυγχρονισμένους πετρελαιοκινητήρες με σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR), το οποίο θεωρείται ως το πλέον αποτελεσματικό διάλυμα μετά την επεξεργασία με οξείδιο του αζώτου (NOx). Αυτή η τεχνολογία μειώνει τις εκπομπές ρυπογόνων κινητήρων χωρίς να επηρεάζει την απόδοση! Ταυτόχρονα, οι κινητήρες που αναφέρονται πλέον με το όνομα "Blue dCi" αποκτούν αυξημένη ισχύ και οδηγικότητα στο νέο Kadjar.
• Ο κινητήρας Blue dCi 115 αυξάνει την ισχύ κατά 5 hp και τη ροπή κατά 10 Nm σε σύγκριση με τον κινητήρα προηγούμενης γενιάς, για ομαλή και λιτή απόδοση. Διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, θα είναι διαθέσιμο αργότερα με το κιβώτιο EDC με διπλό συμπλέκτη.
• Το Blue dCi 150 είναι η πρωτοποριακή επιλογή για το νέο Kadjar. Η αύξηση της απόδοσης κατά 20 hp σε σχέση με τον προκάτοχό της, προσφέρει εξαιρετική απόδοση. Σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 4x2 και 4x4.
Η ανθεκτικότητα του κινητήρα αποτελεί βασική μέριμνα για τη Renault. Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.3 TCe υπέστη πάνω από 40.000 ώρες δοκιμών σε έναν πάγκο δοκιμών κινητήρα. Αυτό ισοδυναμεί με 14 χρόνια λειτουργίας, οκτώ ώρες την ημέρα!

  • 26/10/2018 11:18:55
  • 1126
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

menumaster.gr

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE